Bra start på veckan

Vilken jäkla skrattfest den har dagen har varit. Skolan rullade på med min soulmate bredvid min sida, vet inte vad som hände men vi blev typ 8 år igen och höll på, vi kanske är så varje dag? Elin you light up my world like nobody else, på riktigt! Tiden efter skolan spenderades på jobbet. Där trivs jag som bäst. Fina Inpuls! Nu ska jag däremot lägga mig, det är en jäkla fin balansgång att väga mellan skola, jobb och en gnutta liv. Just nu är det väldigt mycket av allt, då jag även börjat jobba i recpetionen (vilket är så HIMLA, HIMLA kul) men det ska väl gå det med! 
 
 
 
Vill inte tänka på hur gråa dagarna skulle vara utan dig!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0