Ny vecka

Under söndagen gjordes det verkligen nada för min del, det största jag åstakom var väl att sätta mig på en buss mot Östermalm, annars har vi inga större händelser. Är fullkomligt seriös med att jag i princip gick runt i huset och funderade på vad jag skulle hitta på. Annat var det den här dagen och veckan framåt som är fullspäckad med skola, jobb och träning, låter mycket fint i mina öron! Körde spinning+core ikväll som är nya stora favoriten. Älskart. Just nu är jag oerhört avis på lillasyster som befinner sig i Globen i detta nu och ser mannen med stort M nämligen Justin Bieber! Förhoppningsvis får jag fler chanser. Jobb imorgon efter skolan och jag längtar redan, godnatt! 
'
     Får inte nog av jordgubbar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0