Tumme upp

Har hunnit med mycket kuligt dom två senaste dygnen. Hade egentligen sovmorgon igår men drog på morgonspinningen vilket var ett underbart bra beslut. Gjorde ett juridikprov som kändes oerhört bra, var i skolan, friendsade med finaste Elin, åkte till en liten Markus, blev överraskad av en favvo-umeåbo som stod i köket mitt i allt när jag kom hem, pussat på min lillasyster och skjutsat en annan lillasyster till flyget och Bieber, hunnit med ett 9-timmars långt arbetspass med Lisa och Bettan (vad jag gillar dom och vad jag gillar mitt bästa underbara älskade jobb), spenderat kvalitets/mystid med bästis och fått skjuts av en väldigt snäll Andre som precis tagit körkort! Haft det väldigt bra med andra ord. Något jag däremot ligger back på är sömn så imorgon ska jag sova ut som bara den, iallafall så långt det går! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0