En onsdag

..men en liten annorlunda en! Dagen rivstartades med ett matteprov som förvånansvärt gick rätt bra (peppar peppar). Åkte sedan hem och vilade upp mig eftersom jag varit och är fortfarande rätt så förkyld. Jobbintervju väntade sedan som fullföljdes av en spontan fika (kaffe egentligen) med min bästa Elin på Friends, hur mysigt och härligt som helst! Annars har kvällen spenderats litegrann i Coop med en j20 match tillsammans med Pappa och två nyfikna småtjejer som sällskap, trevligt. Förresten! Bara för att jag skrev igår att jag ger upp bloggen så lockade det att skriva idag. Imorgon blir en lång dag, ska nämligen avklara riskettan inför körkortet vilket känns behövligt men oerhört långtråkigt. Måste man så måste man. Håller tummarna med att jag vaknar med en frisk hals imorgon för min träningsabstinens tar ÖVER. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0